Cenu zboží / zálohu na zboží (fakturu / zálohovou fakturu) a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy můžete uhradit následujícími způsoby:
A) Platby v korunách (Kč):
- č. účtu: 3019421001/5500, vedený u společnosti Raiffeisenbank
- majitel účtu: Ing. Radomír Petroš, Zámecké náměstí 44, 738
01 Frýdek-Místek
- Variabilní symbol = číslo Vaší zakázky
B) Platby v eurech (€):
- číslo účtu: 2801522377/2010 vedený u Fio banky,
- majitel účtu: Ing. Radomír Petroš, Zámecké náměstí 44, 738
01 Frýdek-Místek
- IBAN: CZ0520100000002801522377
- variabilní symbol = číslo Vaší objednávky.
Platby v eurech jsou možné převodem na účet u Fio bank a řídí se podle aktuálního směnného kurzu. Jakmile si vyberete zboží, ověříme aktuální směnný kurz a pošleme Vám fakturu, kterou následně můžete uhradit převodem v eurech.
Pro platby v korunách prosíme používejte výhradně účet u Raiffeisenbank a pro platby v eurech používejte výhradně účet u Fio banky.
Prodejna Petroš interier, Zámecké náměstí 44, Frýdek-Místek
v místě určeném kupujícím v objednávce – POUZE U ZBOŽÍ, které není vyráběno nebo upravováno na míru.
Termín pro dodání zboží vyráběného (upravovaného) na míru dle přání kupujícího je většinou 3–5 týdnů od připsání zálohy na účet prodávajícího, termín bude s kupujícím vždy upřesněn individuálně písemně nebo telefonicky při objednávce.
Termín dodání začíná dnem připsání zálohy kupní ceny (popř. kupní ceny – dle charakteru zboží) na účet prodávajícího.
Termín dodání pro kusové zboží (hotové výrobky bez individuálních úprav) je většinou do 3–4 pracovních dnů, aktuální termíny budou s kupujícím vždy upřesněny individuálně písemně nebo telefonicky při objednávce.
Pozn.: V případě, že kupující objedná větší množství zboží, nebo množství objednaného zboží přesáhne aktuální výrobní kapacity výrobce, je prodávající oprávněn termín dodávky přizpůsobit možnostem výrobce, popřípadě od kupní smlouvy odstoupit, o čemž vyrozumí kupujícího písemně nebo telefonicky.
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
Od 1. března 2017 se EET VZTAHUJE na maloobchodní a velkoobchodní prodej kusových (hotových) výrobků, které nejsou naším produktem.
V této fázi se prozatím EET NEVZTAHUJE na zboží, které v naší firmě vyrábíme (šijeme, připravujeme na míru, vyrábíme).
12. 5. 2015
Prodejna:
Zámecké náměstí 44
738 01, Frýdek-Místek
+420 558 621 819
E-mail: info@petros-interier.cz
© 2015–2024 MARF reklamní agentura, grafické studio, tvorba webových stránek a webdesign