Prodávající poskytuje na dodané zboží záruku za jakost v délce 24 měsíců ode dne převzetí zboží. V jednotlivých případech může prodávající poskytnout záruku i delší.
Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady, zejména pak, že zboží má vlastnosti, které si strany ujednaly, hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá, je v odpovídající kvalitě, množství a míře nebo hmotnosti (podle charakteru zboží).
Nebezpečí škody na zboží přechází na kupujícího momentem převzetí zboží od spediční společnosti nebo prodávajícího. Kupující přejímá také vlastnické právo k obalu zboží.
Prodávající neodpovídá za vady zboží vzniklé neodbornou manipulací ze strany kupujícího nebo jiného uživatele.
V případě oprávněné reklamace hradí odeslání balíku výrobci a opravu prodávající, v opačném případě kupující.
Případnou reklamaci může kupující uplatnit na adrese
prodávajícího:
Petroš interier
Zámecké náměstí 44
738 01 Frýdek-Místek
Veškeré reklamace prosíme telefonicky nahlásit na tel. čísle:
558 621 819,
po domluvě a upřesnění reklamace oficiálně podat reklamaci na e-mailu:
info@petros-interier.cz
(prosíme o popis reklamace či problému, nejlépe doplněného o fotky nebo
krátké video).
BARVY: Přes veškerou snahu prodávajícího na věrné zobrazování odstínů barev v internetovém obchodě www.Zaclony-Zavesy-Rolety.cz a www.MojeRolety.cz bere kupující na vědomí, že barvy zobrazované na monitorech nemusejí odpovídat skutečným barvám látek, komponentů, nebo jiných produktů prodávaných prodávajícím. Proto také ke každé látce přikládáme i její přesný popis, podle kterého se můžete lépe orientovat.
V případě potřeby je možné prostřednictvím internetového obchodu www.Zaclony-Zavesy-Rolety.cz a www.MojeRolety.cz objednat až 5 ks vzorků vybraných látek zdarma. (Pokud by to nestačilo, pak Vám můžeme ještě dalších max. 5 kusů ústřižků poslat za cenu 20 korun za kus.) U ostatního zboží je možné v případě potřeby písemně kontaktovat prodávajícího a zažádat o doplňující informace.
Velkou pozornost prosím věnujte také přesnému a pečlivému zaměření každé římské rolety. Podrobný návod najdete dole na této stránce v sekci „Římské rolety“ a pokud byste měli jakékoliv dotazy, rádi Vám je zodpovíme a v případě nejasností Vám poradíme. Za případné chyby v zaměření neneseme žádnou zodpovědnost. Zboží (např. římské rolety), které je vyrobeno či upraveno na zakázku podle přání zákazníka, není možné vrátit ani vyměnit tak, jak se to běžně provádí u zboží neupravovaného (viz. Obchodní podmínky).
V případě, že zákazník obdrží zjevně poškozený balík s rizikem poškození zboží, je povinen:
Veškeré reklamace prosíme telefonicky nahlásit na tel. čísle: 00420 558 621 819, po domluvě a upřesnění reklamace oficiálně podat reklamaci na info@petros-interier.cz (prosíme o popis reklamace či problému, nejlépe doplněného o fotky nebo krátké video).
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
Od 1. března 2017 se EET VZTAHUJE na maloobchodní a velkoobchodní prodej kusových (hotových) výrobků, které nejsou naším produktem.
V této fázi se prozatím EET NEVZTAHUJE na zboží, které v naší firmě vyrábíme (šijeme, připravujeme na míru, vyrábíme).
12. 5. 2015
Prodejna:
Zámecké náměstí 44
738 01, Frýdek-Místek
+420 558 621 819
E-mail: info@petros-interier.cz
© 2015–2025 MARF reklamní agentura, grafické studio, tvorba webových stránek a webdesign